Служба підтримки PariMatch

Для користувачів PariMatch служба підтримки - це спосіб вирішення проблем, що виникають під час користування сайтом букмекерської контори.

Служба підтримки

Найчастіше гравці звертаються в службу підтримки з такими проблемами:

  • Труднощі з проведенням перевірки: не отримано код перевірки, труднощі з перевіркою завантажених документів;
  • Збої під час фінансових операцій, отримання бонусів;
  • Сайт недоступний;
  • Відмова від бета-версії, неможливість активації платіжних систем;
  • Труднощі зі створенням облікового запису, авторизацією на сайті букмекерської контори.

Як зв'язатися зі службою підтримки parimatch?

на Парі Матч, контакти служби підтримки вказані на офіційному сайті. Вони написані внизу головної сторінки, у “Довідці” розділ. Всього існує 3 основних способи звернення до технічної підтримки:

  • Телефонний дзвінок.
  • Написання листа на електронну пошту.
  • Надсилання запиту через чат.

Для авторизованих користувачів також доступна форма зворотнього зв'язку. Щоб подати через нього запит, зайдіть в “Інфо-центр” підрозділ (допомога.PariMatch.ru). З'явиться форма, в яку потрібно ввести:

  • ім'я;
  • Адреса електронної пошти;
  • номер телефону;
  • Номер рахунку;
  • предмет звернення;
  • повідомлення.

Після введення необхідних даних натисніть “Надіслати” кнопку.

підтримка parimatch

Контактний номер клієнта

У ПаріМатч телефони гарячої лінії технічної підтримки різні для різних країн. Отже, індійським букмекерам потрібно телефонувати +447059761859.

Перед тим, як набрати телефон букмекерської контори PariMatch в Ураїни чи іншій країні, підготуйтеся дати відповіді на уточнюючі запитання, які може поставити співробітник служби підтримки.

Уточнюючі запитання дозволяють ідентифікувати учасника ставки, переконатися, що працівник техпідтримки спілкується безпосередньо з власником облікового запису.

контактний номер

Електронна пошта для запитів

Якщо ви не можете або не хочете додзвонитися до ПаріМатч, зверніться до служби підтримки електронною поштою. Листи підтримки слід надсилати на адресу [email захищено] Для українських букмекерів адреса [email захищено]

У тексті листа необхідно написати питання, відповідь на яке ви хочете отримати, або вказати інформацію про проблему, яка виникла. При необхідності до текстової частини додайте скріншоти або скан-копії документів. Щоб відправити запит, натисніть на адресу електронної пошти на сайті букмекерської контори або введіть її у відповідному рядку своєї поштової скриньки.

служба електронної пошти

Онлайн чат на сайті

Ви також можете скористатися живим чатом, щоб зв’язатися зі службою підтримки, яка розташована внизу праворуч на головній сторінці офіційного сайту. Натисніть “Є запитання” кнопка, якщо ви хочете почати діалог з працівником технічної підтримки.

Відкриється вікно, в якому потрібно написати своє ім'я, адресу електронної пошти. Крім того, ви можете авторизуватися за допомогою профілів у соціальних мережах “Facebook”, “Google +”. Коли ви введете текст у поле, натисніть “Почати чат” кнопку. Технічна підтримка надасть вам швидку та конструктивну відповідь на ваше запитання.

онлайн чат

Як швидко PariMatch відповідає на запити?


Технічна підтримка PariMatch найшвидше відповідає на запити користувачів, надіслані через чат.

Оператор читає отриманий запит кращого, збирає інформацію, необхідну для відповіді, а потім відразу відповідає гравцеві в чаті. Все це займає до 10 хвилин. Точний час обробки запиту залежить від складності проблеми, яка стоїть перед гравцем.

При дзвінку на гарячу лінію ParisMatch в Ураїни чи іншій країні оператор одразу консультує гравця з питань, які його цікавлять. Іноді користувачеві доведеться чекати, залишаючись на лінії, поки співробітник служби підтримки знайде рішення проблеми.

Найдовше запити обробляються при подачі заявки через пошту PariMatch. Термін обробки 1-3 дні. Електронна пошта рекомендована, якщо ви хочете отримати розширену відповідь або вирішити дуже складну проблему. У більш простих ситуаціях краще скористатися живим чатом або зателефонувати на гарячу лінію PariMatch.